Saturday, July 19, 2003

سڵاو هاوڕێیان، دۆستان ئازیزان خوشكان برایان:

ئه‌وه ئێستاش بۆ جاری ملیۆنه‌م یه‌كێك هاتووه، باسی به‌رده‌قانی و ده‌سته‌ڵات و ئه‌م قسه بێتامانه ده‌كات. ده‌مه‌وێت چه‌ند شتێك ڕوونبكه‌مه‌وه:

1. ئێره ژووری خۆمه، كه‌س، هیچ كه‌سێك، بۆی نییه بۆم بنووسێ چ بخه‌م یان نه‌خه‌مه سه‌ر لاپه‌ڕه‌كه‌م. هه‌ر كه‌سێ ڕازی نییه ده‌توانێ له‌سه‌ر بڵاگی خۆی شتیێكی تر دابنێت.


2. منتان به‌چی داناوه، خۆ من خودا نیم، خه‌ڵك شت له‌سه‌ر لاپه‌ڕه‌ی خۆیان ده‌نووسن به‌ من چی؟
چه‌ند بێهۆشێك هاتوون واده‌زانن من ده‌توانم ده‌ستكاری نووسینی خه‌ڵك بكه‌م. بێعه‌قڵی چۆنه.

3. به‌شی كۆمێنت: پرۆگرامه له‌داتاشینی خۆمه. به‌ڵام حه‌قم به‌كه‌س نه‌داوه. هه‌ر كه‌سێ سووكایه‌تی به‌ كه‌سی خاوه بڵاگ بكات، خاوه‌ن بڵاگ ده‌توانێ ئه‌و كه‌سه فڕێداته ده‌ره‌وه.
ئه‌گه‌ر ڕازی نیت، شت مه‌نووسه، یان كۆمێنت هه‌ڵگره، یاخود، سیستمێكی تر به‌كاربێنه بۆ كۆمێنت نووسین وه‌كوو:‌YACCS

4. قه‌رزاری كه‌س نیم، ئه‌گه‌ر هه‌ر شتێكم پێشكه‌ش به‌‌نووسینی كردبێت، له‌سه‌ر حیسابی كارو خوێندنی خۆم بووه. واده‌زانن بۆ هه‌ڵسووڕاندنی به‌شی كۆمێنت مووچه‌ی مانگانه‌م بۆ بڕاوه‌ته‌وه؟

5. ئێستا بڵێن من بڵێم چی؟‌ ئاخه ڕێگایه‌كیش بۆ من بدۆزنه‌وه؟ به‌ڕاستی چارم نه‌ما.

 ده‌مه‌وێ لێره‌و كۆتایی به‌م بابه‌ته حیزه‌وه بێنم و شه‌و دره‌نگه.